F***

Fan så less jag blir! Och ARG!
Vilket jævla liv man lever, nu ær sommarn næstan hær och det ær sol o varmt, o man kan sola, bada, grilla, gå på stan, spela kubb, ha picniq eller hur de stavas o massa massa mer! Men vad fan kan JAG gøra av allt de dær? Ska jag hænga på stan sjælv eller, spela kubb mot mig sjælv, plaska i vattnet o grilla en ensam biff på grillen. HELL NO!
Det suger de hær, o va ensam, pojkvænnen kan springa ivæg på ditten o datten, i dag var det tennis o vad kan jag gøra, hænga framfør tvn lr datorn? SUPERKUL, verkligen!
Ne  fy fan va less jag ær på att vara ensam, inte en endaste liten væn o træffa (lr jo S, men hon ær rætt upptagen me studierna nu) o jag kan ju inte hænga som en trasa øver henne!

Ne usch o blæ o fy. Jag skulle lika gærna kunna bo i en stubbe mitt i skogen. Så ensamt ær det ungefær, fast då hade jag ju haft ælgarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback