Knappt vaken

Just nu får jag kæmpa med att hålla øgonen øppna o førsøka gøra mitt jobb. Stripsning står på schemat, då jag ær først på jobbet  ( av oss som jobbar på posterprep).
Men jag ær såå trøtt, drømde en konstig drøm i natt. Var i Uppsala o Oslo på samma gång, nån kille (typ sævja kille) støtte på mig på Karl Johan (gata i Oslo) o jag gick snællt vidare, møtte Mia på H&M (i Uppsala)och hon ville att min mamma skulle køpa vin till henne till kvællen?? Vi skulle tydligen ut o hon tjata o tjata, sen døk den dær killen upp igen och berætta att han nu var min pojkvæn o att han skrivit de på alla sajter (typ fb, pa, lunar såna grejer). Jag kommer ihåg att jag blev lite smått chockad o tænkte jaha?
Sen førsvann han på nåt magiskt vis o jag skulle åka hem, på væg ut ur H&M påminde Mia mig en sista gång att jag skulle be mamma køpa ut vin till henne..
HAHA! Vilken skum drøm, helt meningsløs. Men saknar Mia! Vem vet, hon kanske ska drick vin ikvæll :P

Ne nu har jag knaprat i mig lite vindruvor o druckit lite kaffe så nu får jag væl återgå till helvetesjobbet. Hoppas de slutar regna snart. Nej uff va deppigt de blev, jag lyssnar ju på The Rolling Stones samtidigt som jag jobbar o de ær ju BARA POSITIVT.

Nu ska jag førsøka vara mer POSITIV resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback