Suck :(

Jag är fortfarande på jobbet. Inte hemma och myser med en chokladask.
Fy fan, jag skulle kunna dø här, framfør stripsbordet. JAG ÄR SÅ UTTRÅKAD!!

Så vad gør jag? Jo jag tänker att jag ska lyssna på lite motiverande musik.. Hmm notmebutgood-listan kanske är nåt. Bläddrar fram till Gabriellas sång "jag vill känna att jag lever.. osv" .. En powersång tänker jag, men mycket självkänsla.
Pyttsan.
Jag børjar ju bara undra vad fan jag gør i Oslo. Det vet jag ju, men i såna hær svaga stunder kan skumma tankar dyka upp.
Så jag byter låt, till den som ligger innan, Oktan med OKTAN. Haha, o då misann!
Tænk vad en gammal slagdänga kan gøra o nedrans vilka gamla låtar de fanns på denna spellista!

 

Nu ska jag fortsätta stripsa o lyfta händerna upp mot taket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback